Apowersoft beställning FAQs
Kommentar

Apowersoft beställning FAQs

Senast uppdaterad den 01/11/2017 av

Om du har frågor om en beställning, licens eller andra relaterade problem kan du hänvisa till följande guide.

  1. Vad är ett VIP-konto?
  2. Vad måste jag göra om jag inte har ett VIP-konto?
  3. Kan jag använda mitt VIP-konto på flera olika datorer?
  4. Samtidigt användarkonto
  5. Under hur lång tid kan jag använda produkten?
  6. Vad är skillanden på en personlig och en förstagslicens?
  7. Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
  8. Jag kan bli återbetald för en beställning?
  9. Kan jag få en kopia på min faktura?

Vad är ett VIP-konto?

Med ett VIP-konto aktiverar du den fullständiga versionen av mjukvaran så att du kan njuta av alla tjänster helt obehindrat.

Vad måste jag göra om jag inte har ett VIP-konto?

Efter att du placerat en beställning kommer VIP-kontot skickas till den e-postadress som användes för att köpa produkten inom 20 minuter. Om du inte får något mejl kan du hämta kontot här. Du kan även kontakta kundtjänsten för att få VIP-kontot direkt.

Kan jag använda VIP-kontot på flera olika datorer?

Ja, du kan installera produkten på alla dina datorer och aktivera VIP-kontot. Fast du kan bara köra produkten på en dator i taget – att köra programmet på flera datorer samtidigt är inte tillåtet.

Samtidigt användarkonto

Antalet användare beskriver antalet användare som är online på samma gång. Med det sakt så kan du använda kontot på flera olika datorer samtidigt. Skulle du överstiga det tillåtna antalet så kommer du loggas ut och programmet kommer stängas ner automatiskt.

Hur länge kan jag använda produkten?

Du kan använda produkten så länge den licens du köpt gäller för. Perioden startar den dag du öper produkten. När licensen slutar gälla måste du köpa en ny prenumeration för att fortsätta använda produkten.

Vad är skillanden på en personlig och en företagslicens?

En personlig licens gäller för personligt bruk och får inte användas för att tjäna pengar. En företagslicens får använda för kommersiellt bruk såsom företagspresentationer, demonstrationer och andra företags-relaterade sysslor.

Vilka betalningsmetoder kan jag använda?

Våra företag accepterar de flesta betalningsmetoder: kreditkort, PayPal, check/pengaorder, fax, faktura och banköverföring. Alla metoder är helt säkra.

Kan jag få pengarna tillbaka från en beställning?

Apowersoft erbjuder en 30 dagar pengarna tillbaka-garanti och giltiga anledningar för återbetalningar hittar du i Återbetalningspolicyn.

Kan jag få en kopia på min faktura?

Vi skickar ut en elektronisk faktura för varje beställning. Efter att beställningen slutförts skickar betalningsplattformen en elektronisk faktura till din e-post. Har du inte fått en faktura kan du kontakta kundtjänst.

Betyg: 4.3 / 5 (baserad på 15 betyg) Tack för ditt betyg!
Skriven av: till Allmänna Frågor. Senast uppdaterad den 01/11/2017

Lämna en kommentar

Vänligen ange ditt namn!
Vänligen ange innehåll!

Kommentar (0)

Få dem nu!
APOWERSOFT
Exklusiva
presenter
&
värdefulla
rabatter
Läs mer
Apowersoft Unlimited
En installation för all 14+ av Apowersofts produkter
new
Support
Dela
Omdöme
Kommentera
Tillbaka till toppen